香港手機遊戲網 GameApps.hk

最具性價比既投影機?150吋米家激光投影開箱!

2017-09-14 10799
話說小編有幸打開小米既150吋米家激光投影黎玩下,就打算分享一下150吋米家激光投影E部機既內容。

150吋米家激光投影係小米6月發佈會既時候公佈既產品之一,雖然係小米既最貴既產品,但係E部野都比較其他品牌都叫有一定既性價比。150吋米家激光投影比較於傳統的投影設備,佢唔需要到複雜既安裝過程,插制開機即刻用得。


150吋米家激光投影更採用左全新既ALPD3.0激光光源技術令到畫面上不同方面都令到畫面更真實之外,仲會令到光源壽命超過25000小時以上,加上只需要5-50cm就可以投影到,相信幫唔少人諗部機點樣放部機。而亮度達到5000流明,就算唔熜燈都有唔錯的觀賞體驗。而且,佢有個防直視傳感器,令到有人行埋就會將部機投影既畫面光降到最低。



事不而遲就立即開箱直接開箱好過我係到講廢話!


成箱野其實幾大同好重,就算唔係我拎返黎都手痕拎下,結果都幾重...我用哂體力...


盒野其實好大,我諗起D宴會蛋糕盒。



打開之後大大部機就見到係到,上面就係部機既藍牙搖控同電源線。




部機拎上黎之後就會見到有個信封,信封入面就係說明書。



係時候睇睇部機,部機既左右兩面都有調整高低既制比你轉。同時,各自都有風扇既出風位幫機體散熱,令到部機運作既時候冇禁熱。



提到風扇,其實部機底部都有一個出風位。


而部機既正面就係有音箱係到,個音箱其實有大功率既雙全頻+雙高率,支援DOLBY同DTS既雙解碼,令到部野係音質方面達至影院既等級。


而到部機既後面就係10種插位,令到使用者可以做到唔同既事,但唔好彩既係我手頭上冇野插到HDMI,S/PDIF同Lan線。手上插到既只有USB同電源線。


基本上部機以我手上資源就玩到禁多,同埋部機可以連到wifi,可以直接用部機睇片,所以...我都係乖乖地返出去做野算~_~廢事掛著玩部機XD


順帶一提部野9999人仔,GOOGLE找官網直接睇有冇貨就買到!



Tags:
Share to Twitter Share to WhatsApp Share to Facebook Share to Line APP Share by EMail



Follow Us

fb               youtube

Advertisement


電腦版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024